Serija Lord Of The Rings: The Rings of Power je podigla veliku prašinu nakon samo dvije epizode, kritike i komentari pljušte na sve strane. Međutim, kako se čini većina ovih kritika i komentara nema direktnu vezu sa serijom, te su iz kompanije Amazon odlučili da na platformi Prime Video privremeno blokiraju ovu opciju.

Problem je nastao zbog takozvanih “trolova” koji su iz samo njima poznatih razloga odlučili da platformu bombarduju negativnim kritikama. Istina je da se ukusi razlikuju i da neka serija može da izazove različite reakcije kod gledalaca, ali ostrašćenost uglavnom ukazuje na to da su razlozi negde izvan toga. Teško da bilo ko nakon dvije epizode može da donese sud o cjelini, pa je Amazon zbog toga blokirao Prime Video komentare na 72 sata, ne bi li se utvrdilo ko su pravi kritičari, a ko trolovi.

Prime Video je s ovom praksom počeo tokom ljeta, a kako bi se spriječilo da trolovi navale na neki film ili seriju, te mu smanje ocjenu zbog uverenja koja s filmom nemaju baš ništa. Serija Lord Of The Rings: Rings of Power je postala meta zbog rasizma, budući da neki gledaoci vjeruju da je fantazija isto što i stvarnost, te da mogu da je vrate u mračni srednji vijek, u vrijeme kad su njihovi preci mrzili bez straha od kritike javnosti. Srećom postoje i oni koji veruju da je Tolkien za sve, što znači da fiktivni likovi mogu da budu drugačiji.

(ITmixer / PCpress / Playlist)

Dopada vam se  IT-mixer? Podržite nas putem društvenih mreža na linkovima ispod. Lajkujte našu stranicu na Facebooku, budite informisani u svakom momentu.